Pluuuuuuuugggghh

Förstår om det är tråkigt att läsa en blogg där de som skriver bara babblar på om sina läxor... Men seriöst, jag fick en uppgift idag som skulle vara inne.... IDAG!
jag hade alltså fyra timmar på mig att skriva om varför jag tyckte att industriella revoultionen är en viktig historisk händelse. ASSÅÅ ÅÅHH. Jag lyckas alltid babbla bort mig och hamna helt från ämnet, och sen bli sur på läxan och skriva något konstigt så att när jag väl lämnar in den så söker läraren upp mig efter ett tag och frågar "ehh... Nora, vad menar du med den här meningen"
Men, men... jag är klar nu och man ska väl inte klaga för nu ska jag läsa 44 sidor om palmolja och skriva några tankar om hur palmolja gör ekologiska fotavtryck.
Om det är någon som känner för att förklara texten i ett kort sammandrag i stället så kan du mycket gärna få göra det.
hur lång tid ska det taaa?!

SHLASHSLASH NORA

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0