Night Night (snart)

Japp snart är det dags att sussa och ärligt talat så ska det bli skönt :) Saknar bara mina finaste kompisar :( menar såklart er Frida & Nora♥♥

Hade det väldigt chill i skolan idag, gick ju efter lunch (typ), skulle som sagt prata med Syv-personen på min gamla skola. Jag antar att man kan säga att det gick bra, det blev en del tårar men i stort sett gick det bra. Kändes skönt att få känslorna nerskrivna och få se hur det känns. Om ni fattar ;) Men vi kom iaf fram till att jag ska mejla två-tre skolor och fråga om jag kan komma och kolla någon dag nästa vecka, så det blir morgondagen mission.

Imorrn har jag sovmorgon ett tag, ska vara på Krigsarkivet 10.30, tror det ligger på Valhallavägen, nästan vid gärdet, eller nåt :P Men det blir najs för sen när vi kommer tillbaka så har vi bara två lektioner kvar och sen är det HEEEELLG! :D :D

hehe











BÄSTA ARKIVBILDERNA EVVVEEEER!!!♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0