Lööööööööööördag!

Tja F.A.N! ^^
Idag är det lördag och jag är så sjukt feta glad! :D :D Ska nämligen åka till stan idag, vet inte om jag får med mig någon :P men då tänkter ni säkert att jag är helt knäpp för såå kul kan det ju inte vara att åka till stan för lite shooping? men JO! det är det ska nämligen äntligen köpa min Odd Molly blus som jag fick pengar till när jag fyllde år :D hoppas bara att de har den jag vill ha :D återingen tänker ni kanske att WTF!? hur kul kan det vara att köpa en blus men OJ OJ OJ!! :D :D det är ju i nte bara det, MARIA MONTAZAMI är nämligen där också :D :D :D :D :D aahhhhh längtar så galet mycket! :D :D :D :D
okej detta blev typ vääärldens flummigaste inlägg men det kommer ett riktigt senare ikväll när jag kommer hem :)
Peace & Love!
#alice

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0