Listan, igen!

Ahh, listos! me encanta listos! 
Here we go again

BRUKAR DU KOMMA I TID: Hahaha nej, folk blir förvånade om jag är i tid!


HAR DU BRA KONDITION: Mjoo..


NÄR BLEV DU FOTAD SENAST: Min dator tog kort på mig idag! :D


HUR KÄNNER DU DIG NU: Som en vandrande muskelkramp


VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER: BLÅTT!


KAN DU LAGA MAT: Haha, njae... Är väl ingen naturbegåvning precis..


VAD PLUGGAR DU: Sam-Global på Globala Gymnasiet



BLIR DU BRA PÅ KORT: Hahah nej!


NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST: Förra helgen, saknade mormor ♥


VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET: Näe


HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR: Njaae... Sprang Cooper istället för att träna handboll...


DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN: APELSINJUICE!


ÄR DU NYTTIG: Inte överdrivet direkt ;) 


HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB: Förutom prao, nej!


ÄR DU BLYG: Beror helt på vilka jag är med


VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 7.21


VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST? Mario Cart eller Fifa, minns inte


VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL? Mario Cart och Fifa ;) 


HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Full på mat, typ äckelmätt, tar ett bra tag


HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Never


JAG SOVER: Jätte konstigt, har typ alltid ont i ryggen eller något och oftast har jag ryckt upp underlakanet


VAD SA DU SENAST? "Meh, åh!" Till tv:n


VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS? Nej


VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?: Mamma, oftast


VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: En naprapat (ryggfixare) och en ryggsäck


HAR DU SNYGGA SKOR: Jaa! De är klarblåa!


VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE: "Hej!" jag säger det när jag kommer ut ur mitt rum, jätte konstigt egentligen


HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Japp, and I looove it!


HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT: Naj


HAR DU KÖRKORT: HAHAH! mina föräldrar vägrar låta mig övningsköra


ÄR DU ENSAM NU: Nej, pappa sitter i soffan och kalle sover i sin säng


VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA? Slappa och chilla! 


Estoy clara!

 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0