Lars Winnerbäck och Håkan Hellström

Sitter och pumpar Lars Winnerbäck och skriver på en kemilabbraport! Nice söndag.. Okej, känns endå fett chill för snart ska jag iväg och träffa Johanna och Idunn. Dä blir näjs.
Oooooh, ni ska veta vad jag va med om i fredags. Jag var nämligen på Håkan Hellströms spelning på Grönan!
Shan i min klass hade gratis entrébiljetter, så wooooooooho! Åå de va så GALET bra, älskar Håkan. <3
Var där med mates från min klass, Shan, August, Ruba och Isabelle. Fantastiska människor assååå. Sen träffade vi på massa andra sköna människor där, RIKTIGT LYCKAD KVÄLL.

Kom hem vid 12 och då vare bara att hoppa i säng för kl 8 skulle jag upp. Sedan bar det av till Källbrinks IP för tester med friidrottsgruppen. OMG säger jag bara.
Coopertest (3000m på bana) och fyra stycken styrketester. Idag har jag TRÄNINGSVÄRK, att gå i en trappa är en plåga idag. But i'll make it!
Bjuder på en najsig låt som avslut och lite Håkanbilder!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0