HISS OCH DISS



- Hemmakväll affären!
Helt klart en aaaaasbra affär. Både godismässigt och filmmässigt. MEN jag gillar ej den i huddinge... Däremot gillar jag den nära jarlaplan! Den är suuuuuuuperbra!



- Pengar
Jag menar vem gillar inte pengar?! Problemet är att pengar är svårt att få tag på när man är blott 16 vårar.... Men äsch, denna blogg skall bliva framgångsrik!



- Lösgodis
Haha, likt hemmakväll ovanför (för där kan man köpa GOOODIS). Lösgodis är perfekt, man får välja exakt vad man vill ha! Men de ska va färska godisar (hatar ordet färsk...fääääärsk), på konsum t.ex där är skumbananerna hårda som STEN. Euw.



- En mysig säng
Nu är det höst=kallt. Hur mysigt är de inte då att krypa ner i en vaaaarm mjuk säng, mmmmm. + Ett varmt tungt täcke, woila!



- Att alla saker jag har hissat är materiella


---------------------------------------------------------------------------



- Långa lektioner (utan bensträckare)
Jag är en sån person som inte kan sitta still för länge, om lektionen inte fångar mitt intresse till 100%. Jag blir så rastlös , vill bara springa runt som värsta dåren istället för att sitta på en stenhård trästol i 1h och 45min. MERA BENSTRÄCKARE TO THE PEOPLE!


- Leverbiff
Usch.... Men det är luchen i skolan på onsdag. Jag menar, huuuur kan man ens komma på tanken att servera det i en gymnasieskola. Visst, klart de finns folk som gillar det. Men jag kan nästan 100% lova att majoriteten inte föredrar det.


Kanske ser gott ut på bilden, men njaaaaaa.

- McFlurry med bilarsmak
Nån som smakat? Om nej, gör det inte! Själva mashmallowsen har vääärsta obehagliga konsistensen och smakar allmänt skit... Smaka inte McFlurry Kladdkaka heller, smakar också bajs.



- Att nästan alla dissarpunkter handlade om ätbara saker...
Bortskämd och kräsen. När det finns människor i världen som inte ens får mat för dagen.

Hoppas ni har det bra ute i det avlånga landet Sverige!
Frida


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0