Hejhej hallå!

Wow, vilken skönhet till blogg man har nu dååå, we rule the world!

And guess what,
jag har suttit och pluggat MATTE. På en lördagsmorgon kl halv nio. Är ni inte stolta över mig? Men det är ju så att vi har galet för många läxor nu, alltså verkligen olagligt. Vi har matte, historia, biologi, svenska, engelska, blablabla, blablabla..... Fääätt onice! Jag menar jag har ett liv, eller hade menar jag.


DUKTIG?!

Kl.10 väntar träning jag and my vapendragare Idunn kör engenträning då de blir biiiiiiioooo senare idag. Ska bli kulish! Men fyfarao, såg att Nora hade kört cooper. De ska vi också göra nästa lördag?! Det är alltså 3 km på bana, fatta vad TRÅKIGT. I skoge, helt okej. Men jag kommer ju typ dö av tristess om jag ine dör av syrebrist. WISH ME LUCK.

Notera att rubriken till detta inlägg även finns med i en Timbuktu låt... HEJHEJ HALLÅÅÅ.



FRÅGA: Vilken film på bio är bra just nu?????


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0